loading...

معرفی بهترین اساتید کنکوری در ایران

10 تا از بهترین آموزشگاه کنکور در تهران ( کارنامه خرد )

بازدید : 19
شنبه 4 شهريور 1402 زمان : 21:36

10 تا از بهترین آموزشگاه کنکور در تهران



تقریبا بیشتر دانش آموزان در دوران دبیرستان به دنبال بهترین آموزشگاه کنکور در تهران بوده اند تا با ثبت نام در این آموزشگاه ها بتوانند درصد قبولی در کنکور سراسری را افزایش دهند اما آیا می دانید شرایط انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور چیست؟

کنکور یکی از آزمون های مهم و سرنوشت ساز برای بعضی از دانش آموزان است که برای موفقیت در آن تلاش های بسیاری می کنند، شبانه روز درس می خوانند و در بهترین آموزشگاه های کنکور ثبت نام می کنند. همراه ما در بهترینک بمانید تا درباره ی آموزشگاه های کنکور بیشتر بگوییم.


بهترین راه های تقویت حافظه برای کنکور

راه های تقویت حافظه برای دانش آموزان کنکوری بسیار راحت است و با رعایت کردن و انجام دادن بعضی از کارها می توانند قدرت حافظه خود را افزایش دهند و نیازی به راه و روش های سخت و پیچیده نیست،

چرا که استفاده از روش های پیچیده گاهی اوقات باعث می شود تا نتیجه معکوس داشته باشد و فرد کنکوری تمرکز خود را از دست بدهد. در ادامه مقاله چند روش مهم افزایش حافظه برای شرکت در کنکور را می گوییم.

خواب کافی: هر انسان بالغی نیاز دارد که در طول شبانه روز 6 الی 8 ساعت خواب مفید داشته باشد، یعنی زمانی که از خواب بیدار می شود کسل و خسته نباشد و شب به خوبی خوابیده باشد، چرا که خواب ناکافی، سلامتی انسان را به خطر می اندازد و ذهن را کند می کند و زمانی که ذهن کند شود، سخت مطالب جدید را در خود جای می دهد. پس برای داشتن حافظه قوی، خواب منظم و کافی داشته باشید.

مطالعه در محیط مناسب: در زمان مطالعه وسایلی که در اطرافتان قرار دارد و باعث پرت شدن حواستان می شود را در جای دیگری قرار دهید تا حواستان را از درس منحرف نشود و هم چنین در اطراف تان موبایل، لپ تاپ و وسایلی این چنین قرار ندهید چون وسوسه می شوید که به سراغشان بروید و سرعت مطالعه تان کم می شود. بسیاری از دانش آموزان مطالعه در کتابخانه ها را به خانه ترجیح می دهند زیرا در این مکان صدایی برای پرت کردن حواستان وجود ندارد.

بهترین راه های تقویت حافظه برای کنکور

تغذیه: یکی از مهم ترین کارها برای تقویت حافظه در زمان مطالعه برای کنکور، تغذیه مناسب است، تغذیه نقش پر رنگی در کاهش حالت افسردگی و کسالت دانش آموزان دارد. پس اگر برای کنکور آماده می شوید برای افزایش حافظه از مواد غذایی مغذی و مفید مانند: حبوبات، اسفناج، گوشت، ماهی، مغز ها و … استفاده کنید.

خلاصه نویسی: زمانی که فصلی از یک کتاب را مطالعه می کنید، نکات مهم و کلیدی آن را یادداشت کنید تا کیفیت مطالعه تان بالاتر برود. خلاصه نویسی مطالب را در ذهن جمع می کند و از پراکندگی مطالب جلوگیری می کند. با روش خلاصه نویسی دیگر نیازی ندارید که برای مرور درس ها دوباره کتاب را بخوانید، در این صورت با مطالعه خلاصه برداری های خود، مطالب به یادتان می افتد و بهتر در ذهن می ماند.

رمزگذاری: حفظ کردن تمام مطالب برای کنکور کار سختی است، برای این که مطالبی که حفظ کرده اید در ذهن تان بماند، توصیه می شود که رمز گذاری کنید، چرا که یادگرفتن چند مطلب شبیه به هم کار سختی باشد، تکنیک های رمز گذاری در بهترین کلاس های کنکور به کنکوری ها گفته می شود.

به کار انداختن حافظه: افرادی که از ذهن شان به صورت منظم استفاده می کنند، بهتر از دیگران می توانند آن را تقویت کنند زیرا سلول های مغزی آن ها فعال است و به دلیل استفاده از آن، دچار فرسایش نشده است. بنابراین سعی کنید در سال های قبل از کنکور هم از ذهن تان در زمینه های مختلف استفاده کنید تا براییادگیری مطالب سنگین کنکور آماده شود.


بهترین آموزشگاه کنکور در تهران کدام است؟

برای انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور در تهران در این مقاله تمام تلاشمان را کردیم تا آموزشگاه های کنکور برتر را به دانش آموزان و افرادی که قصد شرکت در آزمون حساس کنکور را دارند، معرفی کنیم.

همان طور که می دانید، کنکور از آزمون های بزرگی است که علاوه بر ایران در چند کشور دیگر هم برگزار می شود و معیاری برای سنجیدن دانش آموزان است.

در ادامه مقاله بهترین آموزشگاه کنکور در تهران می خواهیم 10 آموزشگاه کنکور را به شما معرفی کنیم همراه ما باشید.


آموزشگاه کنکور کیسان

آموزشگاه کنکور کیسان

آموزشگاه کنکور کیسان دارای کادر آموزشی فوق حرفه ای است که برای آموزش از تمام متدهای روز دنیا استفاده می کنند، در این موسسه کنکور، برای تمام رده های سنی کلاس های آموزشی برگزار می شود و این آموزشگاه دارای 6 دپارتمان تقویتی، کنکور، زبان خارجه، مهارت فردی، مشاوره و کامپیوتر است. دپارتمان های محبوب این آموزشگاه، دپارتمان کنکور، تقویتی و مهارت فردی است که در میان مردم محبوب است. آموزشگاه کنکور کیسان در 4 استان تهران، یزد، شیراز و مراغه نمایندگی دارد.

ویژگی های آموزشگاه کیسان:

  • دانش آموزان و اساتید دارای کد کاربری و پرتال شخصی هستند و می توانند از امکانات سایت استفاده کنند.
  • این آموزشگاه دارای اپلیکیشن منحصر به فرد و کتاب های آموزشی است.
  • دارای 20 دوره آموزشی به صورت گروهی و نیمه گروهی است.
  • قابلیت تدریس به صورت خصوصی را دارد.


آموزشگاه کنکور پرستو

آموزشگاه کنکور پرستو

آموزشگاه کنکور پرستو 30 سال سابقه در زمینه آموزش دروس کنکور را دارد. این آموزشگاه در این سال ها افتخارات فراوانی را به دست آورده و همواره از عالی ترین مدیران آموزشی، مجرب ترین استید کنکور، مسلط ترین مشاوران تحصیلی، کارآمدترین پرسنل آموزشی و جدیدترین آزمون های آزمایشی استفاده می کند. در این آموزشگاه برای کنکوری ها کلاس های طرح جامع پایه تا کنکور برگزار می شود.

در این آموزشگاه برای دانش آموزان رشته های مختلف، کلاس های تقویتی برگزار می شود در این کلاس های تقویتی امکان مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور دانش آموزان هم وجود دارد.

در کلاس های کنکور آموزشگاه پرستو، دورس ریاضی، عربی، دین و زندگی، ادبیات فارسی، هندسه، فیزیک، گسسته، حسابان، زیست شناسی و … تدریس می شود، هم چنین برای دانش آموزانی که نیاز به تقویت بیشتری دارند، کلاس های آموزشی خصوصی برگزار می شود.



آموزشگاه کنکور ونوس

آموزشگاه کنکور ونوس از سال 1390 در حال فعالیت است و با درک عمیق نیازهای دانش آموزان، خدمات آموزشی مفیدی را ارائه می دهد و از برترین اساتید در کلاس های آموزشی استفاده می کند.

دانش آموزان با پایه ضعیف می توانند از پکیج های آموزشی مخصوص خود استفاده کنند. این آموزشگاه تقریبا دو سال است که برنامه های آموزشی خود را در تلویزیون پخش می کند تا تمام دانش آموزان از آن ها استفاده کنند.

آموزشگاه ونوس با استفاده از اساتید مجرب و تحصیل کرده، موفق شده است تا تکنولوژی آموزش شفاهی، بصری، دی وی دی تمام کتاب های درسی دبیرستان را به صورت تشریحی، تستی، نکات کلیدی و جمع بندی طراحی و تولید کند تا دانش آموزان با مطالعه آن ها، مطالب را بهتر و سریع تر بیاموزند. در کلاس های کنکور ونوس، تمام دروس سال های دبیرستان آموزش داده می شود.



آموزشگاه کنکور قلم چی

آموزشگاه کنکور قلم چی

کانون فرهنگی آموزش یکی از بزرگ ترین آموزشگاه های غیر دولتی در تهران است که فعالیت آن در زمینه های آموزش و نشر کتاب های کمک آموزشی است، هم چنین آزمون های برنامه ای هم در این مرکز برگزار می شود.

این آموزشگاه در سال 1370 تاسیس شده و یکی از فعال ترین ناشران کتاب های کمک آموزشی است.

آموزش کنکور در قلم چی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود، کلاس های آنلاین آن با حضور رتبه های برتر کنکور برگزار می شود. کلاس های آموزش حضوری قلم چی از مجرب ترین اساتید دروس پایه و تخصصی برای آموزش استفاده می کند. این آموزشگاه در سراسر ایران شعبه های فعال بسیاری دارد.


آموزشگاه کنکور پور سینا

آموزشگاه کنکور پور سینا

آموزشگاه پور سینا از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده و در این سال ها موفق شده تا 180 عنوان کتاب را به مرحله چاپ برساند.

آموزشگاه پور سینا از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یک آموزشگاه با عملکرد فوق العاده معرفی شده است.

در این آموزشگاه، کلاس های نکته و تست، همایش های آموزشی، کلاس های تقویتی برای سنین مختلف، برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی انجام می شود.

در این آموزشگاه، بر نحوه عملکرد دبیران و کیفیت مطالب ارائه شده از سوی آن ها، نظارت می شود تا کلاس های آموزش برای دانش آموزان مفید باشد. آموزشگاه پور سینا، دو شعبه دخترانه و پسرانه در تهران دارد.


آموزشگاه کنکور ماهان

آموزشگاه کنکور ماهان

آموزشگاه کنکور ماهان یکی از بهترین آموزشگاه های کنکور در تهران است که سال ها تجربه دارد و از بهترین اساتید برای آموزش مطالب کنکوری استفاده می کند.

در این آموزشگاه کادر علمی و مشاوره تحصیلی ای که بهترین برنامه ها را برای شما برنامه ریزی می کنند تا کنکور در کنارتان است. این آموزشگاه از سال 1376 که فعالیتش را آغاز کردهو علاوه بر کلاس های آمادگی کنکور، کلاس های تقویتی دبیرستان را در رشته های تجربی و ریاضی برگزار می کند و دارای دو شعبه دخترانه و پسرانه در تهران است.


آموزشگاه کنکور هشترودی

آموزشگاه کنکور هشترودی بیشر از 25 سال در زمینه آموزش دروس کنکور سابقه دارد و علاوه بر کنکور، کلاس های تقویتی برای سال نهم، دهم و یازدهم را هم برگزار می کند.

این آموزشگاه از برترین اساتید کنکور برای آموزش به دانش آموزان استفاده می کند و در کنار اساتید حرفه ای، مشاوران تحصیلی هم هستند تا راهنمایی های لازم را به دانش آموزان ارائه بدهند.

در آموزشگاه کنکور هشترودی، کلاس های تقویتی در تمام رشته های تجربی، ریاضی ، انسانی و هنر برگزار می شود و تمام نکات تست زنی و تکنیک های آن به دانش آموزان و کنکوری ها آموزش داده می شود.



آموزشگاه کنکور کارنامه خرد

مجموعه آموزشی کارنامه خرد در سال 1389 فعالیتش را آغاز کرده است.

بهترین اساتید در این آموزشگاه در حال تدریس می باشند، خدمات آموزش و تدریس خصوصی و گروهی از جمله فعالیت هایی است که در آموزشگاه کارنامه خرد به کنکوری ها ارائه می شود. در این آموزشگاه تمامی خدمات آموزشی به دو صورت حضوری و آنلاین به دانش آموزان و کنکوری ها ارائه می شود.

یکی از ویژگی های آموزشگاه کارنامه خرد در مقایسه با دیگر آموزشگاه ها این است که از بهترین اساتید آموزشی برای تدریس استفاده می کند.

این مجموعه معتقد است همکاری با اساتید تازه کار می تواند وقت کنکوری ها به هدر بدهد و نتیجه لازم برای آن ها حاصل نشود، بنابراین همکاری با نامدارترین اساتید باعث می شود تا نتیجه مورد نظرتان را به دست بیاورید.

آدرس آموزشگاه: تهران، شریعتی، خیابان صبور، پلاک 26

شماره تماس: 02126401062


آموزشگاه کنکور هدف

آموزشگاه کنکور هدف

آموزشگاه هدف یکی از بهترین آموزشگاه های کنکور در تهران است که دوره های آمادگی کنکور برای تمام دروس تحصیلی را برگزار می کند.

در آموزشگاه کنکور هدف برای تدریس از بهترین اساتید استفاده می شود و کلاس های آمادگی و دوره های مختلفی برای پایه های نهم، دهم و یازدهم وجود دارد. در این آموزشگاه کلاس های دختران و پسران در دو آموزشگاه جدا برگزار می شود.


آموزشگاه کنکور دکتر مخ

آموزشگاه کنکور دکتر مخ در تهران، از سال 1385 فعالیتش را آغاز کرده و در زمینه خدمات آموزشی و آمادگی برای کنکور، خدمات حرفه ای را ارائه می دهد.

کلاس های آموزشی در این آموزشگاه در تمام رشته های تحصیلی ریاضی، تجربی، انسانی و زبان با بهترین اساتید آموزشی ارائه می شود.

این آموزشگاه کلاس های آموزشی کنکور را در شبکه های استانی تلویزیون پخش کرد تا تمام دانش آموزان از آن ها استفاده کنند.





لیست اسامی بهترین مشاورین کنکور ایران و بهترین دبیران کنکور ایران از نگاه مجموعه آموزشی کارنامه خرد


بهترین مشاوران کنکور و بهترین موسسه مشاوره کنکور تهران

1-استاد مهدی باباخانی 2-استاد ایمان سرورپور 3-استاد آرین احمدی 4-استاد مهدی برقعی

5-استاد مهدی نکوئی 6-استاد امیر دیبازر 7-استاد شروین مسیح


برترین اساتید فیزیک کنکور

1-استاد مهدی باباخانی 2- استاد مهدی یحیوی 3-استاد محمود ذهبی 4-استاد فرید شهریاری

5-استاد مجتبی سادات 6-استاد اصغر اسداللهی 7-استاد باستی


برترین اساتید ریاضی کنکور

1-استاد سامان سلامیان 2-استاد آریان حیدری 3-استاد مسعودی

4-استاد محمد مهربان 5-استاد هومن نورایی 6-استاد ماشاالله رضوی


برترین اساتید شیمی کنکور

1-استاد حسن پلویی 2-استاد بهمن بازرگانی 3-استاد محمدرضا مصلایی 4-استاد رضا بابایی

5-استاد داوود بیرکی 6-استاد کوچیان فرد


برترین اساتید زیست کنکور

1-دکتر زهرا همایونی 2-استاد علی کرامت 3-استاد مهدی آرام فر 4-استاد اشکان هاشمی

5-استاد علی پناهی شایق

بهترین دبیران هندسه و گسسته

1- دکتر رها مسیح 2- مهندس صحت کار 3- مهندس علی ستوده 4- مهندس شهرام جلالی





موسسه کنکوری کارنامه خرد

در موسسه کارنامه خرد ، کلاس ها با دبیران برند ایران، هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری بسته به انتخاب شما برگزار میگردد.

مراحل ثبت نام کلاسهای کارنامه خرد :

1-تماس با مرکز ثبت نام کارنامه خرد به شماره 02126401062 و استعلام قیمت و جدیدترین تخفیفات و تایم برگزاری کلاس ها

2-دریافت شماره حساب/کارت از همکاران ما و پرداخت شهریه کلاس ها

3-ارسال فیش واریزی به واتساپ موسسه به شماره 09107680995

4- ارسال تاییده به واتساپ شما و ارسال جزوات و گذرواژه پنل کاربری از طرف همکاران ما برای شما و عضویت شما در گروه های رفع اشکال

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام کلاس ها با شماره 02126401062 تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام کارنامه خرد

10 تا از بهترین آموزشگاه کنکور در تهران



تقریبا بیشتر دانش آموزان در دوران دبیرستان به دنبال بهترین آموزشگاه کنکور در تهران بوده اند تا با ثبت نام در این آموزشگاه ها بتوانند درصد قبولی در کنکور سراسری را افزایش دهند اما آیا می دانید شرایط انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور چیست؟

کنکور یکی از آزمون های مهم و سرنوشت ساز برای بعضی از دانش آموزان است که برای موفقیت در آن تلاش های بسیاری می کنند، شبانه روز درس می خوانند و در بهترین آموزشگاه های کنکور ثبت نام می کنند. همراه ما در بهترینک بمانید تا درباره ی آموزشگاه های کنکور بیشتر بگوییم.


بهترین راه های تقویت حافظه برای کنکور

راه های تقویت حافظه برای دانش آموزان کنکوری بسیار راحت است و با رعایت کردن و انجام دادن بعضی از کارها می توانند قدرت حافظه خود را افزایش دهند و نیازی به راه و روش های سخت و پیچیده نیست،

چرا که استفاده از روش های پیچیده گاهی اوقات باعث می شود تا نتیجه معکوس داشته باشد و فرد کنکوری تمرکز خود را از دست بدهد. در ادامه مقاله چند روش مهم افزایش حافظه برای شرکت در کنکور را می گوییم.

خواب کافی: هر انسان بالغی نیاز دارد که در طول شبانه روز 6 الی 8 ساعت خواب مفید داشته باشد، یعنی زمانی که از خواب بیدار می شود کسل و خسته نباشد و شب به خوبی خوابیده باشد، چرا که خواب ناکافی، سلامتی انسان را به خطر می اندازد و ذهن را کند می کند و زمانی که ذهن کند شود، سخت مطالب جدید را در خود جای می دهد. پس برای داشتن حافظه قوی، خواب منظم و کافی داشته باشید.

مطالعه در محیط مناسب: در زمان مطالعه وسایلی که در اطرافتان قرار دارد و باعث پرت شدن حواستان می شود را در جای دیگری قرار دهید تا حواستان را از درس منحرف نشود و هم چنین در اطراف تان موبایل، لپ تاپ و وسایلی این چنین قرار ندهید چون وسوسه می شوید که به سراغشان بروید و سرعت مطالعه تان کم می شود. بسیاری از دانش آموزان مطالعه در کتابخانه ها را به خانه ترجیح می دهند زیرا در این مکان صدایی برای پرت کردن حواستان وجود ندارد.

بهترین راه های تقویت حافظه برای کنکور

تغذیه: یکی از مهم ترین کارها برای تقویت حافظه در زمان مطالعه برای کنکور، تغذیه مناسب است، تغذیه نقش پر رنگی در کاهش حالت افسردگی و کسالت دانش آموزان دارد. پس اگر برای کنکور آماده می شوید برای افزایش حافظه از مواد غذایی مغذی و مفید مانند: حبوبات، اسفناج، گوشت، ماهی، مغز ها و … استفاده کنید.

خلاصه نویسی: زمانی که فصلی از یک کتاب را مطالعه می کنید، نکات مهم و کلیدی آن را یادداشت کنید تا کیفیت مطالعه تان بالاتر برود. خلاصه نویسی مطالب را در ذهن جمع می کند و از پراکندگی مطالب جلوگیری می کند. با روش خلاصه نویسی دیگر نیازی ندارید که برای مرور درس ها دوباره کتاب را بخوانید، در این صورت با مطالعه خلاصه برداری های خود، مطالب به یادتان می افتد و بهتر در ذهن می ماند.

رمزگذاری: حفظ کردن تمام مطالب برای کنکور کار سختی است، برای این که مطالبی که حفظ کرده اید در ذهن تان بماند، توصیه می شود که رمز گذاری کنید، چرا که یادگرفتن چند مطلب شبیه به هم کار سختی باشد، تکنیک های رمز گذاری در بهترین کلاس های کنکور به کنکوری ها گفته می شود.

به کار انداختن حافظه: افرادی که از ذهن شان به صورت منظم استفاده می کنند، بهتر از دیگران می توانند آن را تقویت کنند زیرا سلول های مغزی آن ها فعال است و به دلیل استفاده از آن، دچار فرسایش نشده است. بنابراین سعی کنید در سال های قبل از کنکور هم از ذهن تان در زمینه های مختلف استفاده کنید تا براییادگیری مطالب سنگین کنکور آماده شود.


بهترین آموزشگاه کنکور در تهران کدام است؟

برای انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور در تهران در این مقاله تمام تلاشمان را کردیم تا آموزشگاه های کنکور برتر را به دانش آموزان و افرادی که قصد شرکت در آزمون حساس کنکور را دارند، معرفی کنیم.

همان طور که می دانید، کنکور از آزمون های بزرگی است که علاوه بر ایران در چند کشور دیگر هم برگزار می شود و معیاری برای سنجیدن دانش آموزان است.

در ادامه مقاله بهترین آموزشگاه کنکور در تهران می خواهیم 10 آموزشگاه کنکور را به شما معرفی کنیم همراه ما باشید.


آموزشگاه کنکور کیسان

آموزشگاه کنکور کیسان

آموزشگاه کنکور کیسان دارای کادر آموزشی فوق حرفه ای است که برای آموزش از تمام متدهای روز دنیا استفاده می کنند، در این موسسه کنکور، برای تمام رده های سنی کلاس های آموزشی برگزار می شود و این آموزشگاه دارای 6 دپارتمان تقویتی، کنکور، زبان خارجه، مهارت فردی، مشاوره و کامپیوتر است. دپارتمان های محبوب این آموزشگاه، دپارتمان کنکور، تقویتی و مهارت فردی است که در میان مردم محبوب است. آموزشگاه کنکور کیسان در 4 استان تهران، یزد، شیراز و مراغه نمایندگی دارد.

ویژگی های آموزشگاه کیسان:

  • دانش آموزان و اساتید دارای کد کاربری و پرتال شخصی هستند و می توانند از امکانات سایت استفاده کنند.
  • این آموزشگاه دارای اپلیکیشن منحصر به فرد و کتاب های آموزشی است.
  • دارای 20 دوره آموزشی به صورت گروهی و نیمه گروهی است.
  • قابلیت تدریس به صورت خصوصی را دارد.


آموزشگاه کنکور پرستو

آموزشگاه کنکور پرستو

آموزشگاه کنکور پرستو 30 سال سابقه در زمینه آموزش دروس کنکور را دارد. این آموزشگاه در این سال ها افتخارات فراوانی را به دست آورده و همواره از عالی ترین مدیران آموزشی، مجرب ترین استید کنکور، مسلط ترین مشاوران تحصیلی، کارآمدترین پرسنل آموزشی و جدیدترین آزمون های آزمایشی استفاده می کند. در این آموزشگاه برای کنکوری ها کلاس های طرح جامع پایه تا کنکور برگزار می شود.

در این آموزشگاه برای دانش آموزان رشته های مختلف، کلاس های تقویتی برگزار می شود در این کلاس های تقویتی امکان مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور دانش آموزان هم وجود دارد.

در کلاس های کنکور آموزشگاه پرستو، دورس ریاضی، عربی، دین و زندگی، ادبیات فارسی، هندسه، فیزیک، گسسته، حسابان، زیست شناسی و … تدریس می شود، هم چنین برای دانش آموزانی که نیاز به تقویت بیشتری دارند، کلاس های آموزشی خصوصی برگزار می شود.



آموزشگاه کنکور ونوس

آموزشگاه کنکور ونوس از سال 1390 در حال فعالیت است و با درک عمیق نیازهای دانش آموزان، خدمات آموزشی مفیدی را ارائه می دهد و از برترین اساتید در کلاس های آموزشی استفاده می کند.

دانش آموزان با پایه ضعیف می توانند از پکیج های آموزشی مخصوص خود استفاده کنند. این آموزشگاه تقریبا دو سال است که برنامه های آموزشی خود را در تلویزیون پخش می کند تا تمام دانش آموزان از آن ها استفاده کنند.

آموزشگاه ونوس با استفاده از اساتید مجرب و تحصیل کرده، موفق شده است تا تکنولوژی آموزش شفاهی، بصری، دی وی دی تمام کتاب های درسی دبیرستان را به صورت تشریحی، تستی، نکات کلیدی و جمع بندی طراحی و تولید کند تا دانش آموزان با مطالعه آن ها، مطالب را بهتر و سریع تر بیاموزند. در کلاس های کنکور ونوس، تمام دروس سال های دبیرستان آموزش داده می شود.



آموزشگاه کنکور قلم چی

آموزشگاه کنکور قلم چی

کانون فرهنگی آموزش یکی از بزرگ ترین آموزشگاه های غیر دولتی در تهران است که فعالیت آن در زمینه های آموزش و نشر کتاب های کمک آموزشی است، هم چنین آزمون های برنامه ای هم در این مرکز برگزار می شود.

این آموزشگاه در سال 1370 تاسیس شده و یکی از فعال ترین ناشران کتاب های کمک آموزشی است.

آموزش کنکور در قلم چی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود، کلاس های آنلاین آن با حضور رتبه های برتر کنکور برگزار می شود. کلاس های آموزش حضوری قلم چی از مجرب ترین اساتید دروس پایه و تخصصی برای آموزش استفاده می کند. این آموزشگاه در سراسر ایران شعبه های فعال بسیاری دارد.


آموزشگاه کنکور پور سینا

آموزشگاه کنکور پور سینا

آموزشگاه پور سینا از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده و در این سال ها موفق شده تا 180 عنوان کتاب را به مرحله چاپ برساند.

آموزشگاه پور سینا از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یک آموزشگاه با عملکرد فوق العاده معرفی شده است.

در این آموزشگاه، کلاس های نکته و تست، همایش های آموزشی، کلاس های تقویتی برای سنین مختلف، برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی انجام می شود.

در این آموزشگاه، بر نحوه عملکرد دبیران و کیفیت مطالب ارائه شده از سوی آن ها، نظارت می شود تا کلاس های آموزش برای دانش آموزان مفید باشد. آموزشگاه پور سینا، دو شعبه دخترانه و پسرانه در تهران دارد.


آموزشگاه کنکور ماهان

آموزشگاه کنکور ماهان

آموزشگاه کنکور ماهان یکی از بهترین آموزشگاه های کنکور در تهران است که سال ها تجربه دارد و از بهترین اساتید برای آموزش مطالب کنکوری استفاده می کند.

در این آموزشگاه کادر علمی و مشاوره تحصیلی ای که بهترین برنامه ها را برای شما برنامه ریزی می کنند تا کنکور در کنارتان است. این آموزشگاه از سال 1376 که فعالیتش را آغاز کردهو علاوه بر کلاس های آمادگی کنکور، کلاس های تقویتی دبیرستان را در رشته های تجربی و ریاضی برگزار می کند و دارای دو شعبه دخترانه و پسرانه در تهران است.


آموزشگاه کنکور هشترودی

آموزشگاه کنکور هشترودی بیشر از 25 سال در زمینه آموزش دروس کنکور سابقه دارد و علاوه بر کنکور، کلاس های تقویتی برای سال نهم، دهم و یازدهم را هم برگزار می کند.

این آموزشگاه از برترین اساتید کنکور برای آموزش به دانش آموزان استفاده می کند و در کنار اساتید حرفه ای، مشاوران تحصیلی هم هستند تا راهنمایی های لازم را به دانش آموزان ارائه بدهند.

در آموزشگاه کنکور هشترودی، کلاس های تقویتی در تمام رشته های تجربی، ریاضی ، انسانی و هنر برگزار می شود و تمام نکات تست زنی و تکنیک های آن به دانش آموزان و کنکوری ها آموزش داده می شود.



آموزشگاه کنکور کارنامه خرد

مجموعه آموزشی کارنامه خرد در سال 1389 فعالیتش را آغاز کرده است.

بهترین اساتید در این آموزشگاه در حال تدریس می باشند، خدمات آموزش و تدریس خصوصی و گروهی از جمله فعالیت هایی است که در آموزشگاه کارنامه خرد به کنکوری ها ارائه می شود. در این آموزشگاه تمامی خدمات آموزشی به دو صورت حضوری و آنلاین به دانش آموزان و کنکوری ها ارائه می شود.

یکی از ویژگی های آموزشگاه کارنامه خرد در مقایسه با دیگر آموزشگاه ها این است که از بهترین اساتید آموزشی برای تدریس استفاده می کند.

این مجموعه معتقد است همکاری با اساتید تازه کار می تواند وقت کنکوری ها به هدر بدهد و نتیجه لازم برای آن ها حاصل نشود، بنابراین همکاری با نامدارترین اساتید باعث می شود تا نتیجه مورد نظرتان را به دست بیاورید.

آدرس آموزشگاه: تهران، شریعتی، خیابان صبور، پلاک 26

شماره تماس: 02126401062


آموزشگاه کنکور هدف

آموزشگاه کنکور هدف

آموزشگاه هدف یکی از بهترین آموزشگاه های کنکور در تهران است که دوره های آمادگی کنکور برای تمام دروس تحصیلی را برگزار می کند.

در آموزشگاه کنکور هدف برای تدریس از بهترین اساتید استفاده می شود و کلاس های آمادگی و دوره های مختلفی برای پایه های نهم، دهم و یازدهم وجود دارد. در این آموزشگاه کلاس های دختران و پسران در دو آموزشگاه جدا برگزار می شود.


آموزشگاه کنکور دکتر مخ

آموزشگاه کنکور دکتر مخ در تهران، از سال 1385 فعالیتش را آغاز کرده و در زمینه خدمات آموزشی و آمادگی برای کنکور، خدمات حرفه ای را ارائه می دهد.

کلاس های آموزشی در این آموزشگاه در تمام رشته های تحصیلی ریاضی، تجربی، انسانی و زبان با بهترین اساتید آموزشی ارائه می شود.

این آموزشگاه کلاس های آموزشی کنکور را در شبکه های استانی تلویزیون پخش کرد تا تمام دانش آموزان از آن ها استفاده کنند.





لیست اسامی بهترین مشاورین کنکور ایران و بهترین دبیران کنکور ایران از نگاه مجموعه آموزشی کارنامه خرد


بهترین مشاوران کنکور و بهترین موسسه مشاوره کنکور تهران

1-استاد مهدی باباخانی 2-استاد ایمان سرورپور 3-استاد آرین احمدی 4-استاد مهدی برقعی

5-استاد مهدی نکوئی 6-استاد امیر دیبازر 7-استاد شروین مسیح


برترین اساتید فیزیک کنکور

1-استاد مهدی باباخانی 2- استاد مهدی یحیوی 3-استاد محمود ذهبی 4-استاد فرید شهریاری

5-استاد مجتبی سادات 6-استاد اصغر اسداللهی 7-استاد باستی


برترین اساتید ریاضی کنکور

1-استاد سامان سلامیان 2-استاد آریان حیدری 3-استاد مسعودی

4-استاد محمد مهربان 5-استاد هومن نورایی 6-استاد ماشاالله رضوی


برترین اساتید شیمی کنکور

1-استاد حسن پلویی 2-استاد بهمن بازرگانی 3-استاد محمدرضا مصلایی 4-استاد رضا بابایی

5-استاد داوود بیرکی 6-استاد کوچیان فرد


برترین اساتید زیست کنکور

1-دکتر زهرا همایونی 2-استاد علی کرامت 3-استاد مهدی آرام فر 4-استاد اشکان هاشمی

5-استاد علی پناهی شایق

بهترین دبیران هندسه و گسسته

1- دکتر رها مسیح 2- مهندس صحت کار 3- مهندس علی ستوده 4- مهندس شهرام جلالی





موسسه کنکوری کارنامه خرد

در موسسه کارنامه خرد ، کلاس ها با دبیران برند ایران، هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری بسته به انتخاب شما برگزار میگردد.

مراحل ثبت نام کلاسهای کارنامه خرد :

1-تماس با مرکز ثبت نام کارنامه خرد به شماره 02126401062 و استعلام قیمت و جدیدترین تخفیفات و تایم برگزاری کلاس ها

2-دریافت شماره حساب/کارت از همکاران ما و پرداخت شهریه کلاس ها

3-ارسال فیش واریزی به واتساپ موسسه به شماره 09107680995

4- ارسال تاییده به واتساپ شما و ارسال جزوات و گذرواژه پنل کاربری از طرف همکاران ما برای شما و عضویت شما در گروه های رفع اشکال

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام کلاس ها با شماره 02126401062 تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام کارنامه خرد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 599
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی