loading...

معرفی بهترین اساتید کنکوری در ایران

زیست کی خوبه ( کارنامه خرد )

بازدید : 11
پنجشنبه 23 شهريور 1402 زمان : 23:18

زیست کی خوبه

ضمن ادای احترم به تمام همکاران عزیز خود به معرفی بهترین دبیران زیست ایران و برترین اساتید کنکور ایران از زاویه دید مشاوران کارنامه خرد خواهیم پرداخت.
ملاک ما در انتخاب این افراد صرفا نظر شخصی مشاوران این مجموعه و نظرات دانش آموزان سنوات گذشته میباشد.


لیست اسامی بهترین مشاورین کنکور ایران و بهترین دبیران کنکور ایران از نگاه مجموعه آموزشی کارنامه خرد


بهترین مشاوران کنکور و بهترین موسسه مشاوره کنکور تهران

1-استاد مهدی باباخانی 2-استاد ایمان سرورپور 3-استاد آرین احمدی 4-استاد مهدی برقعی

5-استاد مهدی نکوئی 6-استاد امیر دیبازر 7-استاد شروین مسیح


برترین اساتید فیزیک کنکور

1-استاد مهدی باباخانی 2- استاد مهدی یحیوی 3-استاد محمود ذهبی 4-استاد فرید شهریاری

5-استاد مجتبی سادات 6-استاد اصغر اسداللهی 7-استاد باستی


برترین اساتید ریاضی کنکور

1-استاد سامان سلامیان 2-استاد آریان حیدری 3-استاد مسعودی

4-استاد محمد مهربان 5-استاد هومن نورایی 6-استاد ماشاالله رضوی


برترین اساتید شیمی کنکور

1-استاد حسن پلویی 2-استاد بهمن بازرگانی 3-استاد محمدرضا مصلایی 4-استاد رضا بابایی

5-استاد داوود بیرکی 6-استاد کوچیان فرد


برترین اساتید زیست کنکور

1-دکتر زهرا همایونی 2-استاد علی کرامت 3-استاد مهدی آرام فر 4-استاد اشکان هاشمی

5-استاد علی پناهی شایق

بهترین دبیران هندسه و گسسته

1- دکتر رها مسیح 2- مهندس صحت کار 3- مهندس علی ستوده 4- مهندس شهرام جلالی


یک دبیر زیست خوب چه ویژگی هایی دارد؟
سبک آموزشی دبیران برتر زیست چه تفاوت هایی با هم دارد؟

سالها پیش زیست شناسی درسی حفظ کردنی محسوب میشد و داشتن دبیر زیست خوب چندان برای دانش آموزان اهمیت نداشت.دانش آموزان صرفا به دنبال دبیران برتر در دروس ریاضی و فیزیک بوده و برای درس زیست شناسی آنچنان اهمیتی قایل نبودند.

زیرا سوالات زیست شناسی به صورت کاملا کلیشه ای از روی کتاب درسی طراحی میگردید.

اما در ده سال اخیر به ناگاه همه چیز تغییر نمود و درس زیست شناسی با تغییرات اساسی در نحوه طراحی سوالات روبرو گردید و سوالات بسیار مفهومی شدند.از این رو پس از سالها خواب زمستانی ، ناگهان دبیران زیست شناسی از اهمیت ویژه ای در کنکور برخوردار شدند و هم اکنون دبیران خوب زیست شناسی و بهترین اساتید زیست کنکور در زمره دبیران پرمخاطب و کانون توجه دانش آموزان درامدند.

اکنون بهترین دبیران زیست شناسی ایران با توجه به تغییرات گسترده کنکور در سالهای اخیر، روی به تدریس مفهومی آورده و با استفاده از انیمیشن و نقاشی های رنگی که اکثرا حاصل زحمات و ذوق شخصی شان است،سعی میکنند به عنوان برترین اساتید زیست شناسی، بهترین ارایه را جهت جلب توجه مخاطبان زیست ارایه دهند

یک دبیر زیست خوب چه کتاب هایی را به شما پیشنهاد میکند؟

هم اکنون کتاب های زیست زیست کنکور میکرو طلایی گاج و زیست کنکور نشرالگو زیست کنکور فاگوزیست و کتاب خط ویژه گاج نوشته حمید رضا زارعی چهار منع اصلی مورد توجه اکثر دبیران برتر زیست ایران است .


روش صحیح مطالعه زیست از نگاه بهترین استاد زیست ایران

در رشته تجربی و برای قبولی در رشته های خانواده پزشکی و دندان و دارو بدون شک زیست‌شناسی مهم‌ترین و تعیین کننده‌ترین درس و سلطان و امپراتور تمام دروس است .
بدون شک ضریب بالای زیست شناسی در رشته تجربی و همچنین ضعف مفرط دانش آموزان در این درس باعث گردیده زیست شناسی، نقشی بسیار سرنوشت ساز و تعیین کننده در قبولی یا عدم قبولی دانش آموزان رشته تجربی داشته باشد.

زیست شناسی به نوعی خطرناک ترین درس ،در بین دروس رشته تجربی می باشد ،زیرا اکثر دانش آموزان رشته تجربی دارای این توهم هستند که در زیست شناسی مسلط هستند و یا اگر کمی آن را بخوانند به زودی مسلط خواهند شد ،در حالی که میانگین درصد زیست شناسی در کنکور سال های اخیر ،چیزی در حدود ۸ الی ۱۴ درصد بوده است و این نشانگر آن است که ،دانش آموزان رشته تجربی در توهمی بزرگ قرار دارند .

عمق فاجعه را هنوز درک نکرده‌اند، بنابراین ندانستن برخی از مطالب و یا عدم دانش ،در خصوص بعضی از مطالب زیست شناسی چیزی طبیعی است، اما اگر شما به عنوان دانش آموز این توهم را در ذهن تان داشته باشید ،زیست شناسی را خوب مسلط هستید، اما در دنیای واقعی مطالب این درس را عمیقاً و به خوبی فرا نگرفته باشید و آنها را به صورت سطحی خوانده باشید این سطحی خواندن مطالب باعث سقوط شما در کنکور تجربی خواهد شد ،زیرا هنگامیکه مطالب زیست شناسی را سطحی می خوانید و تصور می کنید که آنها را فرا گرفته اید نه تنها در کنکور به سوالات زیست شناسی پاسخ درستی نمی دهید .

حتی ممکن است این توهم باعث شود اسرار به حل تمامی تست های زیست شناسی در سر جلسه کنکور داشته باشید و این اصرار باعث می شود ،درصدی منفی را کسب نمایید .
درصد زیست شناسی در کنکور سال ۹۶ به صورت میانگین چیزی حول و حوش ۳۸ درصد و در کنکور سال ۹۷ چیزی حدود ۱۲ درصد و در کنکور ۹۸ چیزی در حدود ۱۴ درصد بوده است و این نشان دهنده ضعف شدید دانش آموزان تجربی در درس زیست شناسی است .


البته از این موضوع نیز غافل نشویم ،که در کنکورهای سالهای اخیر سوالات زیست شناسی بسیار مفهومی و عمیق و دشوار طراحی می گردند .بنابراین برای موفقیت در این درس باید از کتب و دی وی دی های آموزشی مناسب و از کلاس های آنلاین یا کلاسهای حضوری مناسب استفاده نمایید، در غیر این صورت اگر بخواهید خودتان صرفاً به تنهایی با این درصد دشوار دست و پنجه نرم کنید به احتمال بسیار زیاد نتیجه مطلوبی را به دست نخواهید آورد .

ما در ادامه مقاله ضمن مقایسه دبیران زیست کنکور و با معرفی بهترین دبیران زیست ایران و بهترین دبیران زیست کنکور و معرفی بهترین کتب زیست شناسی موجود در بازار و معرفی بهترین دی وی دی آموزش زیست کنکور شما را در این مسیر دشوار زیست کی خوبه

راهنمایی خواهیم نمود .برای مطالعه موثر زیست‌شناسی به عقیده یک دبیر زیست خوب ایران و یک دبیر زیست خوب کنکور باید تک به تک سطور کتابهای درسی زیست شناسی را حفظ باشید .مجددا تاکید می کنم، مفاهیم و برداشت آزاد خیر! بلکه در حفظ کردن خط به خط سطور کتاب درسی شما برای مطالعه زیست شناسی با تعداد بسیار زیادی از نکات ریز و درشت روبه‌رو هستید که ،یادگیری آنها کاری بسیار دشوار و زمانبر است.

بنابراین بنا بر توصیه برترین اساتید زیست ایران و برترین اساتید زیست کنکور برای فراگیری دنیای از نکات ریز و درشت که در این درس قرار دارد ،باید هر روز زمانی را برای مطالعه زیست شناسی اختصاص دهید .شاید در سایر دروس همانند ریاضی و فیزیک و شیمی فقط ساعت‌هایی در هفته را به مطالعه و تست زنی اختصاص دهید، اما زیست شناسی درسی است که باید و باید و هر روز و هر روز مورد مطالعه شما قرار گیرد.
یک دبیر زیست خوب برای موفقیت شما در درس زیست شناسی به شما توصیه می کنند که پیش از شروع کلاسهای آنلاین یا کلاسهای حضوری چیزی حول و حوش ۱۵ الی ۳۰ دقیقه مطالب مربوط به آن جلسه را پیش مطالعه کنید .حتی اگر تمام مفاهیم را درک نمایید اشکالی ندارد این پیش مطالعه به شما یاری می کند تا در هنگامی که دبیر محترمتان مشغول تدریس مباحث است.
آن مباحث در ذهن شما نا آشنا نباشد و یادگیری تسهیل گردد، شما می توانید این پیش مطالعه را ساعت های قبل از شروع کلاس آنلاین یا کلاس حضوری خود انجام دهید و یا قبل از برگزاری کلاس آنلاین یا کلاس حضوری خود این پیشخوانی و این پیش مطالعه را انجام دهید تا ذهنتان آمادگی ورود مطالب جدید را داشته باشد و با این آمادگی در زمان کمتری اطلاعات را بتواند طبقه‌بندی و ذخیره نماید ،اما بنابر توصیه یک دبیر زیست خوب ایران و بنا بر توصیه یک دبیر زیست خوب کنکور هنگامی که در کلاس آنلاین زیست و یا در کلاس‌های حضوری زیست‌شناسی حاضر می‌شوید،

دقت کنید که مهم ترین و اساسی ترین بخش یادگیری همین مرحله است ،یعنی مراحل پیش مطالعه و مراحل پس مطالعه اگرچه مهم هستند ،اما مرحله آموزش در کلاس درسی مهمترین مرحله در مراحل آموزشی شماست .سعی کنید کلاس های درسی آنلاین یا کلاس های درسی حضوری را به صورت آن تایم حضور یابید .هنگامی که با عجله و نفس زنان خود را به کلاس درسی می‌رسانید، احتمالاً ضریب یادگیری شما کاهش زیادی خواهد داشت، اما وقتی از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه پیش از شروع کلاس خود را به کلاس درسی می‌رسانید ،ذهن با آرامشی کامل آمادگی دریافت مطالب جدید را خواهد داشت .حتی اگر کلاس آنلاین زیست شناسی دارید، برای کلاس های آنلاین دقایقی قبل از کلاس آنلاین شوید و در سر کلاس درس حضور داشته باشید، تا با آرامش بیشتری بتوانید مباحث را دنبال نمایید. زیست کی خوبه

مثلاً ممکن است در کتاب درسی شما نوشته شده باشد، اکثر مهره‌داران دارای چنین ویژگی هایی هستند یا نوشته شده باشد اغلب مهره‌داران دارای چنین ویژگی هایی هستند و یا نوشته شده باشد برخی از مهره داران دارای چنین ویژگی هایی هستند ،پس شما هنگام مطالعه تمام این قید ها از قبیل اغلب اکثر همه برخی را به صورت کامل توجه نموده و حفظ نمایید.
شما اگر می‌خواهید در درس زیست شناسی به تسلط کافی برسید، نباید سطح علمی تان را به سطح علمی یک دانش آموز قوی برسانید ،بلکه شما باید در این درس به درجه استاد بزرگی برسید، یعنی برای موفقیت در تست های زیست شناسی یک دانش آموز خوب و قوی بودن کفایت نمی کند، بلکه باید آنقدر این درس را خوب مطالعه کرده باشید که سطح سواد تان همپای برترین اساتید کنکور ایران باشد.


حتی جالب است گاهی سوالاتی در کنکور طراحی می شود و شما باید به اندازه ی یک پزشک دانش داشته باشید تا بتوانید به آن سوال پاسخ دهید ،بنابراین برای آن که به بالاترین درجه آموزشی در این درس برسید ،با تمرین و ممارست زیاد و با مطالعه منابع و رفرنس های متفاوت سطح علمی تان را به سطح برترین اساتید کنکور زیست شناسی برسانید .
بنا بر توصیه برترین اساتید زیست شناسی ایران پس از پیش مطالعه و پس از تدریس دبیرستان و پس از مطالعه خط به خط جزوات و کتاب درسی نوبت آن فرا می رسد که ،با حل تمرینات و تست های متنوع دانش به وجود آمده را در ذهن خود به صورت کامل هک و تثبیت نمایید.


مصاحبه با رتبه های برتر

فیلم مصاحبه با رتبه های برتر های موسسه کنکوری کارنامه خرد

1_ سرکار خانم یاسمن کاییدی لیسانس رشته عمران دانشگاه شهید بهشتی

2_ جناب آقای پویا کاییدی دانشجوی داروسازی دانشگاه تهران

3 _ سرکار خانم زهره سادات زرگر متخصص پوست دانشگاه شهید بهشتی

میتوانید با کلیک لینک های زیر فیلم مصاحبه با رتبه های برتر را تماشا کنید :

1 _ مصاحبه با رتبه های برتر کنکور

2 _ مصاحبه با دکتر زهره سادات زرگر متخصص پوست و زیبایی دانشگاه شهید بهشتی



تگ ها: استاد زیست کی خوبه, دبیر زیست کی خوبه, دبیر زیست کی خوبه؟, زیست کی خوبه, زیست کی خوبه ؟, زیست کی خوبه؟, معلم زیست کی خوبه

زیست کی خوبه

ضمن ادای احترم به تمام همکاران عزیز خود به معرفی بهترین دبیران زیست ایران و برترین اساتید کنکور ایران از زاویه دید مشاوران کارنامه خرد خواهیم پرداخت.
ملاک ما در انتخاب این افراد صرفا نظر شخصی مشاوران این مجموعه و نظرات دانش آموزان سنوات گذشته میباشد.


لیست اسامی بهترین مشاورین کنکور ایران و بهترین دبیران کنکور ایران از نگاه مجموعه آموزشی کارنامه خرد


بهترین مشاوران کنکور و بهترین موسسه مشاوره کنکور تهران

1-استاد مهدی باباخانی 2-استاد ایمان سرورپور 3-استاد آرین احمدی 4-استاد مهدی برقعی

5-استاد مهدی نکوئی 6-استاد امیر دیبازر 7-استاد شروین مسیح


برترین اساتید فیزیک کنکور

1-استاد مهدی باباخانی 2- استاد مهدی یحیوی 3-استاد محمود ذهبی 4-استاد فرید شهریاری

5-استاد مجتبی سادات 6-استاد اصغر اسداللهی 7-استاد باستی


برترین اساتید ریاضی کنکور

1-استاد سامان سلامیان 2-استاد آریان حیدری 3-استاد مسعودی

4-استاد محمد مهربان 5-استاد هومن نورایی 6-استاد ماشاالله رضوی


برترین اساتید شیمی کنکور

1-استاد حسن پلویی 2-استاد بهمن بازرگانی 3-استاد محمدرضا مصلایی 4-استاد رضا بابایی

5-استاد داوود بیرکی 6-استاد کوچیان فرد


برترین اساتید زیست کنکور

1-دکتر زهرا همایونی 2-استاد علی کرامت 3-استاد مهدی آرام فر 4-استاد اشکان هاشمی

5-استاد علی پناهی شایق

بهترین دبیران هندسه و گسسته

1- دکتر رها مسیح 2- مهندس صحت کار 3- مهندس علی ستوده 4- مهندس شهرام جلالی


یک دبیر زیست خوب چه ویژگی هایی دارد؟
سبک آموزشی دبیران برتر زیست چه تفاوت هایی با هم دارد؟

سالها پیش زیست شناسی درسی حفظ کردنی محسوب میشد و داشتن دبیر زیست خوب چندان برای دانش آموزان اهمیت نداشت.دانش آموزان صرفا به دنبال دبیران برتر در دروس ریاضی و فیزیک بوده و برای درس زیست شناسی آنچنان اهمیتی قایل نبودند.

زیرا سوالات زیست شناسی به صورت کاملا کلیشه ای از روی کتاب درسی طراحی میگردید.

اما در ده سال اخیر به ناگاه همه چیز تغییر نمود و درس زیست شناسی با تغییرات اساسی در نحوه طراحی سوالات روبرو گردید و سوالات بسیار مفهومی شدند.از این رو پس از سالها خواب زمستانی ، ناگهان دبیران زیست شناسی از اهمیت ویژه ای در کنکور برخوردار شدند و هم اکنون دبیران خوب زیست شناسی و بهترین اساتید زیست کنکور در زمره دبیران پرمخاطب و کانون توجه دانش آموزان درامدند.

اکنون بهترین دبیران زیست شناسی ایران با توجه به تغییرات گسترده کنکور در سالهای اخیر، روی به تدریس مفهومی آورده و با استفاده از انیمیشن و نقاشی های رنگی که اکثرا حاصل زحمات و ذوق شخصی شان است،سعی میکنند به عنوان برترین اساتید زیست شناسی، بهترین ارایه را جهت جلب توجه مخاطبان زیست ارایه دهند

یک دبیر زیست خوب چه کتاب هایی را به شما پیشنهاد میکند؟

هم اکنون کتاب های زیست زیست کنکور میکرو طلایی گاج و زیست کنکور نشرالگو زیست کنکور فاگوزیست و کتاب خط ویژه گاج نوشته حمید رضا زارعی چهار منع اصلی مورد توجه اکثر دبیران برتر زیست ایران است .


روش صحیح مطالعه زیست از نگاه بهترین استاد زیست ایران

در رشته تجربی و برای قبولی در رشته های خانواده پزشکی و دندان و دارو بدون شک زیست‌شناسی مهم‌ترین و تعیین کننده‌ترین درس و سلطان و امپراتور تمام دروس است .
بدون شک ضریب بالای زیست شناسی در رشته تجربی و همچنین ضعف مفرط دانش آموزان در این درس باعث گردیده زیست شناسی، نقشی بسیار سرنوشت ساز و تعیین کننده در قبولی یا عدم قبولی دانش آموزان رشته تجربی داشته باشد.

زیست شناسی به نوعی خطرناک ترین درس ،در بین دروس رشته تجربی می باشد ،زیرا اکثر دانش آموزان رشته تجربی دارای این توهم هستند که در زیست شناسی مسلط هستند و یا اگر کمی آن را بخوانند به زودی مسلط خواهند شد ،در حالی که میانگین درصد زیست شناسی در کنکور سال های اخیر ،چیزی در حدود ۸ الی ۱۴ درصد بوده است و این نشانگر آن است که ،دانش آموزان رشته تجربی در توهمی بزرگ قرار دارند .

عمق فاجعه را هنوز درک نکرده‌اند، بنابراین ندانستن برخی از مطالب و یا عدم دانش ،در خصوص بعضی از مطالب زیست شناسی چیزی طبیعی است، اما اگر شما به عنوان دانش آموز این توهم را در ذهن تان داشته باشید ،زیست شناسی را خوب مسلط هستید، اما در دنیای واقعی مطالب این درس را عمیقاً و به خوبی فرا نگرفته باشید و آنها را به صورت سطحی خوانده باشید این سطحی خواندن مطالب باعث سقوط شما در کنکور تجربی خواهد شد ،زیرا هنگامیکه مطالب زیست شناسی را سطحی می خوانید و تصور می کنید که آنها را فرا گرفته اید نه تنها در کنکور به سوالات زیست شناسی پاسخ درستی نمی دهید .

حتی ممکن است این توهم باعث شود اسرار به حل تمامی تست های زیست شناسی در سر جلسه کنکور داشته باشید و این اصرار باعث می شود ،درصدی منفی را کسب نمایید .
درصد زیست شناسی در کنکور سال ۹۶ به صورت میانگین چیزی حول و حوش ۳۸ درصد و در کنکور سال ۹۷ چیزی حدود ۱۲ درصد و در کنکور ۹۸ چیزی در حدود ۱۴ درصد بوده است و این نشان دهنده ضعف شدید دانش آموزان تجربی در درس زیست شناسی است .


البته از این موضوع نیز غافل نشویم ،که در کنکورهای سالهای اخیر سوالات زیست شناسی بسیار مفهومی و عمیق و دشوار طراحی می گردند .بنابراین برای موفقیت در این درس باید از کتب و دی وی دی های آموزشی مناسب و از کلاس های آنلاین یا کلاسهای حضوری مناسب استفاده نمایید، در غیر این صورت اگر بخواهید خودتان صرفاً به تنهایی با این درصد دشوار دست و پنجه نرم کنید به احتمال بسیار زیاد نتیجه مطلوبی را به دست نخواهید آورد .

ما در ادامه مقاله ضمن مقایسه دبیران زیست کنکور و با معرفی بهترین دبیران زیست ایران و بهترین دبیران زیست کنکور و معرفی بهترین کتب زیست شناسی موجود در بازار و معرفی بهترین دی وی دی آموزش زیست کنکور شما را در این مسیر دشوار زیست کی خوبه

راهنمایی خواهیم نمود .برای مطالعه موثر زیست‌شناسی به عقیده یک دبیر زیست خوب ایران و یک دبیر زیست خوب کنکور باید تک به تک سطور کتابهای درسی زیست شناسی را حفظ باشید .مجددا تاکید می کنم، مفاهیم و برداشت آزاد خیر! بلکه در حفظ کردن خط به خط سطور کتاب درسی شما برای مطالعه زیست شناسی با تعداد بسیار زیادی از نکات ریز و درشت روبه‌رو هستید که ،یادگیری آنها کاری بسیار دشوار و زمانبر است.

بنابراین بنا بر توصیه برترین اساتید زیست ایران و برترین اساتید زیست کنکور برای فراگیری دنیای از نکات ریز و درشت که در این درس قرار دارد ،باید هر روز زمانی را برای مطالعه زیست شناسی اختصاص دهید .شاید در سایر دروس همانند ریاضی و فیزیک و شیمی فقط ساعت‌هایی در هفته را به مطالعه و تست زنی اختصاص دهید، اما زیست شناسی درسی است که باید و باید و هر روز و هر روز مورد مطالعه شما قرار گیرد.
یک دبیر زیست خوب برای موفقیت شما در درس زیست شناسی به شما توصیه می کنند که پیش از شروع کلاسهای آنلاین یا کلاسهای حضوری چیزی حول و حوش ۱۵ الی ۳۰ دقیقه مطالب مربوط به آن جلسه را پیش مطالعه کنید .حتی اگر تمام مفاهیم را درک نمایید اشکالی ندارد این پیش مطالعه به شما یاری می کند تا در هنگامی که دبیر محترمتان مشغول تدریس مباحث است.
آن مباحث در ذهن شما نا آشنا نباشد و یادگیری تسهیل گردد، شما می توانید این پیش مطالعه را ساعت های قبل از شروع کلاس آنلاین یا کلاس حضوری خود انجام دهید و یا قبل از برگزاری کلاس آنلاین یا کلاس حضوری خود این پیشخوانی و این پیش مطالعه را انجام دهید تا ذهنتان آمادگی ورود مطالب جدید را داشته باشد و با این آمادگی در زمان کمتری اطلاعات را بتواند طبقه‌بندی و ذخیره نماید ،اما بنابر توصیه یک دبیر زیست خوب ایران و بنا بر توصیه یک دبیر زیست خوب کنکور هنگامی که در کلاس آنلاین زیست و یا در کلاس‌های حضوری زیست‌شناسی حاضر می‌شوید،

دقت کنید که مهم ترین و اساسی ترین بخش یادگیری همین مرحله است ،یعنی مراحل پیش مطالعه و مراحل پس مطالعه اگرچه مهم هستند ،اما مرحله آموزش در کلاس درسی مهمترین مرحله در مراحل آموزشی شماست .سعی کنید کلاس های درسی آنلاین یا کلاس های درسی حضوری را به صورت آن تایم حضور یابید .هنگامی که با عجله و نفس زنان خود را به کلاس درسی می‌رسانید، احتمالاً ضریب یادگیری شما کاهش زیادی خواهد داشت، اما وقتی از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه پیش از شروع کلاس خود را به کلاس درسی می‌رسانید ،ذهن با آرامشی کامل آمادگی دریافت مطالب جدید را خواهد داشت .حتی اگر کلاس آنلاین زیست شناسی دارید، برای کلاس های آنلاین دقایقی قبل از کلاس آنلاین شوید و در سر کلاس درس حضور داشته باشید، تا با آرامش بیشتری بتوانید مباحث را دنبال نمایید. زیست کی خوبه

مثلاً ممکن است در کتاب درسی شما نوشته شده باشد، اکثر مهره‌داران دارای چنین ویژگی هایی هستند یا نوشته شده باشد اغلب مهره‌داران دارای چنین ویژگی هایی هستند و یا نوشته شده باشد برخی از مهره داران دارای چنین ویژگی هایی هستند ،پس شما هنگام مطالعه تمام این قید ها از قبیل اغلب اکثر همه برخی را به صورت کامل توجه نموده و حفظ نمایید.
شما اگر می‌خواهید در درس زیست شناسی به تسلط کافی برسید، نباید سطح علمی تان را به سطح علمی یک دانش آموز قوی برسانید ،بلکه شما باید در این درس به درجه استاد بزرگی برسید، یعنی برای موفقیت در تست های زیست شناسی یک دانش آموز خوب و قوی بودن کفایت نمی کند، بلکه باید آنقدر این درس را خوب مطالعه کرده باشید که سطح سواد تان همپای برترین اساتید کنکور ایران باشد.


حتی جالب است گاهی سوالاتی در کنکور طراحی می شود و شما باید به اندازه ی یک پزشک دانش داشته باشید تا بتوانید به آن سوال پاسخ دهید ،بنابراین برای آن که به بالاترین درجه آموزشی در این درس برسید ،با تمرین و ممارست زیاد و با مطالعه منابع و رفرنس های متفاوت سطح علمی تان را به سطح برترین اساتید کنکور زیست شناسی برسانید .
بنا بر توصیه برترین اساتید زیست شناسی ایران پس از پیش مطالعه و پس از تدریس دبیرستان و پس از مطالعه خط به خط جزوات و کتاب درسی نوبت آن فرا می رسد که ،با حل تمرینات و تست های متنوع دانش به وجود آمده را در ذهن خود به صورت کامل هک و تثبیت نمایید.


مصاحبه با رتبه های برتر

فیلم مصاحبه با رتبه های برتر های موسسه کنکوری کارنامه خرد

1_ سرکار خانم یاسمن کاییدی لیسانس رشته عمران دانشگاه شهید بهشتی

2_ جناب آقای پویا کاییدی دانشجوی داروسازی دانشگاه تهران

3 _ سرکار خانم زهره سادات زرگر متخصص پوست دانشگاه شهید بهشتی

میتوانید با کلیک لینک های زیر فیلم مصاحبه با رتبه های برتر را تماشا کنید :

1 _ مصاحبه با رتبه های برتر کنکور

2 _ مصاحبه با دکتر زهره سادات زرگر متخصص پوست و زیبایی دانشگاه شهید بهشتی



تگ ها: استاد زیست کی خوبه, دبیر زیست کی خوبه, دبیر زیست کی خوبه؟, زیست کی خوبه, زیست کی خوبه ؟, زیست کی خوبه؟, معلم زیست کی خوبه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 36
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 128
  • بازدید کلی : 620
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی